Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har snakket med henne?Og vil fortelle om det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hvem det er, men du er rar...

Skrevet

Nei, men jeg har veldig lyst. Morfaren min døde da mamma var 12 år, og jeg lurer på om han "vet" om oss. Kunne egentlig tenkt meg å "snakket med" alle mine besteforeldre som er døde.

Skrevet

Sant Monajenten.Er jo litt nyskjerrig på sånne ting da.

Skrevet

Ja jeg syns det er spennende:-) Programmene hennes er underholdende. Mange av tingene hun sier, er ting som man gjerne kan gjette seg til, men hun har også sagt ting som er helt ekstremt treffende, og da får jeg litt frysninger:-)

Skrevet

Tv Norge gir en utrolig positiv fremstilling av dama og hun utstråler stor omsorg. Klart det kunne vært fint å snakke med henne.

Skrevet

Ja jeg har jo tenkt på det selv, når hun sitter i bilen og liksom "føler" hvem hun skal få kontakt med. Så vet hun det jo allerede i og med at man må skrive det i søknadsskjemaet:-)

Og ting som at "han vil du skal vite at han tenker på deg og er veldig glad i deg" kan man jo si til alle.

Skrevet

Synes hun har svart litt for ofte at den døde sier "men det vet du jo", når hun blir stilt konkrete spsm...

Skrevet

mmmm.... men så deilig det er når noen kjenner deg så godt som hun viser at hun gjør (når hun egentlig bare gjenforteller noe du har sagt).

Skrevet

Er jo penger å tjene på sånt..

Gjest Tale30
Skrevet

I følge TVN så er dette skjemaet kun til produksjonscrewet, Gro Helen får ikke se det. Så kan man jo velge selv om man ønsker å tro på det.

Jeg har hatt mailkontakt med henne, og hun er utrolig ydmyk og hyggelig. Hun gir ikke konsultasjoner utenom dette programmet, og jeg vil ikke på tv, men hun tilbød meg å veilede meg til riktig person for oppgaven.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...