Gå til innhold

Noen som har prøvd Alli slankepille her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å prøve, men vil gjerne høre litt erfaringer. Jeg spurte legen min om hun kunne skrive ut Reductil til meg, men hun sa at den ikke fantes lenger og at jeg kunne gå på apoteket å kjøpe Alli.

Noen som veit hvordan det funker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter

Skrevet

Har ikke erfaringer med den. Har generelt liten tro på sånne piller, hadde det vært så "enkelt" hedde vel alle brukt det (og vi hadde ikke hatt så mange overvektige).. Jeg hadde nok heller meldt meg på et Grethe Rode kurs eller noe

Skrevet

Har prøvd dem i 16 dager, kutta ut pga spaniatur, påskeferie osv... har bare ikke kommet i gang igjen enda.

Gikk ned 5 kg på di 16 dagene, har ikke brukt dem på 2 mnd, har ikke gått opp noe på heller.

Skrevet

hørt at de er litt hard for magen..

Skal selv prøve 30days på annbefaling fra legen min..

Skrevet

Det går raskt utover magen om man spiser litt for mye fett ja, men det er ikke noe problem å holde seg unna. Godislysten blir også borte. Min erfaring da.

Skrevet

jeg har hørt at man burde bruke oxytarm eller hva det nå heter sammen med disse pillene. både 30days og alli. de er nemlig rimelig harde mot magen.

Skrevet

30 days virket ikke noe på meg, merket ikke noe på magen heller...

Skrevet

Hva ligger Alli på i pris? Kunne tenkt meg å prøve, har blitt flink å trene å gå tur så hadde vært gøy å få kostholdet litt på plass og, og ikke minst forhåpentligvis få en kickstart ved hjelp av Alli.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...