Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #1 Skrevet 5. april 2010 JEg er i uke 25 nå, og ønsker 3D ultralyd, men usikker når jeg bør ta, med tanke på jeg gjerne vil se mest mulig av barnets utseende, men samt jeg har hørt at hvis man tar det for sent så kan det bli trang plass i magen så barnet ligger vondt til slik at man ikke får mye ut av ultralyden.. Hva mener dere som har tatt 3D?
Gjest Skrevet 5. april 2010 #2 Skrevet 5. april 2010 Mellom uke 24 og 34 blir det best sier de på majorstuaklinikken:)
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #3 Skrevet 6. april 2010 Mellom uke 27 og 30 anbefalte de meg på Majorstuaklinikken.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #4 Skrevet 6. april 2010 For meg var 3D totalt bortkastet! Fikk det gratis på sykehuset (måtte inn pga fosterdiagnostikk sent i svangerskapet), men jeg hadde aldri giddet å bruke penger på det. Babyen ser veldig forskjellig ut på 3D i forhold til virkeligheten - det er tross alt ikke et bilde man tar. Jeg hadde heller spart pengene for å bruke hos en dyktig fotograf, ETTER at babyen hadde blitt født. Uansett; lykke til :-)
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #6 Skrevet 6. april 2010 Vi tok i uke 34 og vi fikk veldig fine bilder. Men da er det en fare for at barnet har festet hode i bekkenet og da blir ikke bildene så bra.
sjøsamen Skrevet 6. april 2010 #7 Skrevet 6. april 2010 Vi tok i uke 29 på Oslo City legesenter, de bildene ble kjempebra... og synes faktisk de bildene ikke er så halvgærne fra hvordan han ser ut Men som sagt før her, hodet fester seg jo etterhvert, babyen min festet seg allerde i uke 32.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #8 Skrevet 6. april 2010 Tok i uke 28. Var veldig heldige med det. Fikk mange klare bilder. Såg tydelig hvem han lignet på. Var lik seg når han var født. Nå er han 15 mnd og ser fortsatt likhetstrekk fra 3D bildene. Litt artig :-) Vi hadde hvertfall godt utbytte av 3D ultralyd. Vi fikk vite kjønn, det lot seg ikke se vise på ordinær ultralyd. Også tror jeg pappaen fikk et nærere forhold til at det var en baby på vei. Han var mye bortreist i graviditeten så for han var det nok vanskeligere å få skikkelig et forhold til det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå