Supermamm Skrevet 5. april 2010 #1 Skrevet 5. april 2010 Hehe, hun med 3 barn fra 0-3, er det sånn det er som trebarnsmor?? Virket veeldig slitsomt:)
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 5. april 2010 #2 Skrevet 5. april 2010 Det er iallefall slik hennes hverdag er:)
Gjest Skrevet 5. april 2010 #3 Skrevet 5. april 2010 Syns hun taklet det bra jeg. Ser for meg hvis jeg skulle ha tre unger med meg alene på Fløyen med et kamerateam i hælene...huff:)
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 5. april 2010 #4 Skrevet 5. april 2010 Ja hun er fantastisk flink med barna sine. Tror ikke jeg hadde taklet det like bra, hehe. Godt jeg bare har ett barn:)
Gjest Mylian med twins Skrevet 5. april 2010 #5 Skrevet 5. april 2010 Har ikke sett, men har 3 barn. Min erfaring til nå er det blir bedre jo større barna blir.
Supermamm Skrevet 5. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 5. april 2010 Ja, jeg synes også hun taklet det bedre jeg enn jeg noen gang kunne gjort. Men synes fortsatt det så slitsomt ut, hehe;)
chill+enda en til Skrevet 5. april 2010 #7 Skrevet 5. april 2010 Hehe, ble litt småsvett av å se på henne jeg. Vi venter vår tredje om et par mnd, eldste er tre år. For å si det sånn; du finner neppe meg alene på Fløien med alle tre trollungene på slep! Syns hun virket flink da iallefall :-)
Monajenten Skrevet 5. april 2010 #8 Skrevet 5. april 2010 Går det an å se dagens episode på nett noe sted? Var fotball her....;-)
mammamammamammamor Skrevet 6. april 2010 #10 Skrevet 6. april 2010 jeg har fire barn da. dei er fra seks år og nedover, og jeg prøver å la dem få mange gode opplevelser, og ta dem med på ting og sånn, enda det er litt kav. men det blir lettere og lettere dess større di blir. og det er veldig mye lettere når en er ute elelr på besøk. for det å tilfredsstille underholdningsbehovet til en snart seks åring, en fire åring, en toåring og en på ett halvt år samtidig er helt umulig viss en sitter inne.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 6. april 2010 #11 Skrevet 6. april 2010 Er vel alltid litt mer travelt med flere små enn med bare en :-) Jeg har 4, men mine er det større aldersforksjell på. Blir alene med alle fire 2-3 uker i sommer (på dagtid altså), og da regner jeg jo med det både kan bli tur på Fløyen, tur til stranden osv med alle fire og bare meg som voksen. Man blir jo vandt til barna man har og lærer seg metoder for å takle alle på en god måte :-)
Lene~mor til tre Skrevet 6. april 2010 #12 Skrevet 6. april 2010 Går ann å se det på nett men da koster det penger, men det pleier å gå i reprise på søndager ca halv 6 - 6 .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå