V.A.B Skrevet 5. april 2010 #2 Skrevet 5. april 2010 Prøv med en halv teskje pr 100 ml til å begynne med, for mye gir deg bare et sinnsykt søl...
Gjest Skrevet 5. april 2010 #3 Skrevet 5. april 2010 Trenger ikke å være så nøyaktig. En liten ts i en flaske, uavhengig av hvor mye som er i den. det er så klissete og seigt at det uansett er vanskelig å måle nøyaktig:)
Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #4 Skrevet 5. april 2010 takk for svar Da prøver jeg en liten teskje pr flaske
sjøsamen Skrevet 5. april 2010 #5 Skrevet 5. april 2010 vi tar litt mindre enn en halv teskje på 150 ml mme. Funker som bare det
Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #6 Skrevet 5. april 2010 Noen HS sier at man kan BEGYNNE med 1ts pr. flaske, for så å regulere etter hva h*n trenger. Andre har fortalt meg at de har fått beskjed om å ikke overstige 3 ts. i døgnet Jeg brukte en halv ts. eller mindre pr. flaske (6 flasker pr. døgn) og det funket som en drøm. (Etterhvert fikk h*n likevel hard mage av NAN så vi byttet MME og vi trenger ikke malt lenger.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå