♥tosmåtroll♥ Skrevet 5. april 2010 #1 Skrevet 5. april 2010 Hvor lenge (altså hvor gammel og tung kan baby være) kan jeg bære lillegutt i babybjørnen sin? (vet den selen ikke er den beste...MEN...er nå den jeg har!!) Åsså...skal ut å reise snart, og vurderer å kjøpe reisetrille...eller ville dere bare hatt med Mountain buggy'en? Skal være tre uker vekke, og lillegutt er 8 mnd, og trenger å sove i vogna.
Mammaen til Annabel <3 Skrevet 5. april 2010 #2 Skrevet 5. april 2010 Jeg er ikke helt sikker, men tror det er rundt 12kg i Babybjørnen. Jeg har også den, og selv om det er mange som ikke ambefaler den, så er den super når man er på reise Vi vurderte også å kjøpe reisetrille da vi skulle til Spania for en mnd siden. Snuppa var da 6mnd, og vi valgte å ta med Monutain buggy'en. Det var nok det beste for både baby og foreldre. Hun sover mye bedre i den enn i en liten trille. I tillegg er hjulene så gode og med luft i. Triller har jo ofte pittesmå harde hjul, og de bråker veeeldig på fliser/brostein osv. Kommer vel an på hvor dere skal. Vi var i Spania og der var det god plass på promenader og kaféer til MBen som jo er litt bred og lang. Vi kommer til å ta med Mountain buggyen til Protugal i sommer også. Så vet vi at snuppa ligger/sitter godt hvis vi skal trille lenge, og så risikerer vi ikke at hun våkner av at hjulene bråker hvis underlaget ikke er helt flatt God tur!
♥tosmåtroll♥ Skrevet 5. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. april 2010 hmmm....kansje bare ta med buggyen da....tenker litt på leiebilen som er en opel corsa....noensom vet om den går inn i en sånn??
lille sprelle Skrevet 5. april 2010 #4 Skrevet 5. april 2010 vi kjøpte en carena easy til resing (var da 8 mnd). Kan ikke legge ryggen helt ned. Fungerer bra, men tror jeg hadde valgt en med litt større hjul. OG ja leiebiler er ofte noe bæl og selv en liten trille er klønete nok...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå