Gå til innhold

Gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det stor sjangs for å bli gravid om man har sex med en person som er så full og tissetrengt at han ikke kommer? Han måtte stoppe opp for å gå på do, og da han kom tilbake så sovnet vi bare. Han kom ikke og det ble ikke mer sex etter han hadde vert på do.

Men er det likevel stor sjangs for at jeg er blitt gravid da? Har ingen syntomer, men var ubeskyttet så jeg har likevel litt angst. Kan ikke teste før flere dager enda.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv om mannen ikke får utløsning så kan det dryppe litt under samleie og da kan man bli gravid

Skrevet

Det er vel ikke uvanlig at det kommer litt safter med sædceller før en utløsning....mange som har blitt gravide ved å hoppe av i svingen ;-)

Skrevet

Så det er nesten like stor sjangs da å bli gravid på denne måten som ved en vanlig utløsning? Har det ingenting å si i det hele tatt om det bare var "en liten dråpe" heller? Jeg vet det er en mulighet for å bli gravid, men hva er sannsynligheten for det liksom?

Skrevet

Tror du kan slappe av jeg... inntil mensen uteblir! HEHE

Går nok fint

Skrevet

Som min mann sier: en dråpe er nok :-D hehe. Du finner det ut når du venter mensen igjen!

Skrevet

Og det kommer jo helt an på om du er i nærheten av din eggløsning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...