Gå til innhold

knipeøvelser

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan gjør jeg det og hvor ofte?

noen som har merket noen forskjell der nede etter å ha begynt med knipeøvelser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er gravid og gjør knipeøvelser ca. 5 ganger om dagen (alt ettersom) og jeg merker forskjell. I begynnelsen av 2.trimester så skvettet jeg litt i trusa når jeg hostet eller måtte nyse. Det gjør jeg ikke nå lengre :-D

Skrevet

jeg har gjort knipeøvelser siden jeg leste det i en sex-bok at det kunne forbedre mannens opplevelse under penetrering for kanskje 3 år siden. 300 stk hver dag og samboer elsker det! så jeg vil si det har hjuplet masse! :)

Skrevet

For ikke å snakke om din egen nytelse;)

Skrevet

jeg sliter med skvetting i trusa, men skjønner ikke hvordan man gjør knipeøvelsene.

Kan noen hjelpe???

Skrevet

du kniper igjen på samme måte som du gjør akkurat i det du er ferdig å tisse..bruk samme musklatur og knip så mange ganger du orker i strekk..om du er flink å kniper hver dag er 100 repitisjoner en lett sak etterhvert !

Skrevet

ok, men hva gjør dere 5 og 300 stk av egentlig? kniper dere for så å slappe av rett etterpå, eller kniper dere og holder en stund liksom.

Skrevet

Dere vet at det er forskjell på måten man gjør knipeøvelser for blæren og for vagina?

Skrevet

Knip hardt, hold en stund. Noen ganger. Så kan du knipe kort mange ganger på rad, varier litt, så du ikke blir lei, knipeøvelser er kjedelig, selv om du kan gjøre dem omtrent når og hvor som helst. Knip hardt! Se for deg at du på en måte skal dra noe "oppover" der nede, skjønner? :)

Skrevet

Det er der jeg har bomma!

Skrevet

jeg har fått som tips å kjøpe vaginalkuler på kondomeriet..da vil du fort oppdage musklene, å finne ut om du gjør noe feil;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...