snøfilla - mamma til 2 Skrevet 5. april 2010 #1 Skrevet 5. april 2010 Noen som vil fortelle om erfaringer med modningsakupunktur? Når bør jeg evt. begynne med det?
fresh Skrevet 5. april 2010 #2 Skrevet 5. april 2010 det virket på meg. Fikk et par nåler og lå me de i 20 min. Gjorde dette to dager, gutten kom 5 dager før termin, og jeg hadde en kjempe lett fødsel uten noen form for sm.stillende Absolutt å anbefale, men det er ikke alle det virker på, men det er verdt et forsøk. Jordmor sa til meg at de ikke gjør det før uke 38, pga det er en grunn til at ungen skal være inne der lengstmulig. Så å begynne med det i uke 36 f.eks, er det ikke bra om babyen kommer for tidlig.
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 5. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. april 2010 Takk for svar :-) Fikk du behandling hos jordmor / på sykehuset, eller gikk du til privat akupunktør?
Gjøkeredet③ Skrevet 5. april 2010 #5 Skrevet 5. april 2010 Jeg får det på sykehuset i Kristiansand. Hadde mye overtid forrige gang, og laaang fødsel, så ble tilbudt det denne gangen. Begynte i uke 37 (forrige uke) og skal tilbake i morra for akupunktur og stripping og to ganger neste uke.. Håper for guds skyld det funker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå