Gå til innhold

Trenger vi søskenvogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Storesøster er 28 mnd når lillespire kommer til...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er 23 mnd mellom våre, og vi kjøpte et søskenbrett. Det funket ikke i det hele tatt. Angret flere ganger på at vi ikke kjøpte søskenvogn når økonomien tillot det. Er et mareritt å komme seg fra a til b.

Men barn er jo forskjellige, og behov/bruk av vogn er jo forskjellig.

Skrevet

Det spørs jo da på endel ting. Når på året kommer barnet? har dere bil? Går eldste i barnehage på dagtid? Sover eldste i vogn og skal/må du ut alene med begge ungene i sovetiden til eldste?

Er kanskje mer praktisk å kjøpe søskensete eller ståbrett.

Jeg har så og si ikke brukt vogn til ungene etter 2,5 års alder.

Skrevet

Du må nesten se an behovet når spiren er kommet. VI bruker vår ennå, og eldste er nå 3. Greit når vi skal langt, eller han er trøtt, hjem fra bhg osv.

Kan forresten anbefale den billige til barnas hus, titanium et eller annet. Kan brukes med mykbag til den minste. Er kun forovervendt, men har luke i taket så du kan følge med. Den koster 3000, men er ofte på tilbud til 1999. Jeg er veldig fornøyd med vår

Skrevet

Har dere barnehageplass til elste?

Min elste var 23 mnd når vi fikk nr 2 og har ikke hatt brukt for søskenvogn i det hele tatt. Nå er elste 26 mnd og nekter og sitte i vogn. Han vil enten gå selv eller sitte i handlekorga. Så her hadde nok ei søskenvogn vært et økonomisk tap:)

Skrevet

19:46 her.

Vi hadde eldste hjemme et år fra barnehagen, og bor ute i gokk hvor det er lange avstander. Vi har bil, men det er kun min samboer som kjører siden jeg har skrekk for å kjøre.

Skrevet

Takk for svar!

Eldste har 60% bhgplass og regner med at hun sover dupp enda når minsten kommer til..

Minste kommer til i oktober.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...