Gå til innhold

Dere som har OS, har dere råd til å ha bil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte dere den mens dere hadde OS eller før dere fikk det?

Jeg kjenner jeg trenger en bil snart, men vil jo såklart heller gå enn å kjøpe noe gammelt rask som risikerer å bryte sammen, skal jo tross alt frakte ungen min i bilen.

Føler liksom ikke jeg har råd til å betale lån på flere tusen i mnd heller når husleia er på 7000 i mnd. Spiser spaghetti og makaroni nok som det er...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du ikke bostøtte da? Søk om det så kanskje du kan få realistert en bil! Jeg har en bil til 269.000, men har kun 119.000 i billån, så jeg klarer meg fint og betale billån!

Skrevet

Kjøpte en brukt bil for 25000,- Knall bil som var godt vedlikeholdt, med stålbjelker, lite forbruk av bensin, god plass og ingen rust, samt billig å forsikre.

Så man kan være heldig å finne en god og solid bil som ikke koster skjorta :-D

Skrevet

Ja. Kjøpte en bil til 85 000 kontant så har ikke lån på den. Det her var før jeg fikk OS.

Nå betaler jeg kun 300 kr forsikring i måneden og bensin, men bilen bruker max 500 kr i måneden og da har jeg kjørt mye.

Skrevet

Ja, kjøpte den når jeg fikk OS, kostet 65000, men innser at den dagen jeg mister OS, så er det så vidt det går rundt økonomisk. Har også rundt 300 pr mnd i forsikring og en 1000 lapp i bensin pr mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...