2skjønnesmå Skrevet 5. april 2010 #1 Skrevet 5. april 2010 Jeg fullammer min 2mnd gammel baby, og vekta står stille på ca 12 kg overvekt. (la på meg over 20 kg) lurer nå på om det er forsvarlig å slanke meg litt forsiktig uten at jeg mister melka? For det er jeg redd for... Men samtidig føler jeg meg uvel med så mye ekstra fett på kroppen... Tar i mot tips/råd med stor takknemlighet!
Gulosten™ Skrevet 5. april 2010 #2 Skrevet 5. april 2010 Du kan trene (bare bra) og spise sunn mat, men du er nødt til å passe på å spise NOK mat! Men, du kan IKKE gå på "kurer", som Alli, Go 123, sykehusdietten o.l. Grethe Roede har kurs for gravide og ammende som du kan ta en titt på
abs1 Skrevet 5. april 2010 #3 Skrevet 5. april 2010 Har samme problemstilling her, men akk noen flere kilo. Jenta mi er også 2mnd. med de andre to så gikk vekta gradvis ned. Jeg sluttet å spise godteri og beveget meg mer. Dette hadde ikke innvirkning på melkeproduksjonen. Har bestemt meg for å gjøre det samme nå, og satse på at kiloene får ben å gå på. Det de sier som kan være et problem når man aktivt slanker seg er at man skiller ut mye avfallstoffer og at barnet kan få det i seg gjennom morsmelka. Derfor bør du være ekstra forsiktig. Lykke til!
2skjønnesmå Skrevet 5. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 5. april 2010 Tusen takk! Går turer hver dag, og skal begynne å trene effektivt igjen til uka, kostholdet skal også skjerpes etter alt for mye god/usunn mat de siste ukene. Skal sjekke ut grete roede også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå