Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 5. april 2010 #1 Skrevet 5. april 2010 Hvor ofte må dere vokse dere,og hva vokser dere?Og hva koster det sånn ca? Takk:-))
Mummys Muffin & Nakenfis Skrevet 5. april 2010 #2 Skrevet 5. april 2010 Første gang rundt 700. Etter det 400-500. Må gjøres hver 5-6 uke tror jeg.
Mummys Muffin & Nakenfis Skrevet 5. april 2010 #3 Skrevet 5. april 2010 Og det er nedentil... Tar overleppa og brynene også Det ligger på 300 kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå