Gå til innhold

Noen som har solgt brukt Reimadress?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye kan jeg ta for en brukt dress? Kommer ikke til å legge den ut enda, men bare lurer.

Den er brukt fra januar og den brukes fremdeles, men kommer til å være for liten til vinteren igjen.

Den er veldig pen, ser helt ny ut. Str. 2 år. Ny pris 1200 kr.

Videoannonse
Annonse
Gjest mamma til 2 prinsesser:)
Skrevet

600 kr

Skrevet

350 kr har jeg solgt for. Det er tross allt en brukt dress. Jeg ville aldri betalt noe mer selv i hvert fall. Med en gang man nærmer seg 500 kan man få kjøpt nye dresser i beste kvalitet (besi i test dressene har kostet rundt det) og da blir det tull å betale noe mer for en brukt dress.

Men, man får sikkert solgt dressene for mye mer, veldig mange som kun går etter merke uansett.

Skrevet

Hadde ikke betalt mer enn 300 for den. Det er jo årlig utsalg på 50 prosent, og jeg betaler ikke da 50 prosent for en som er brukt.

Er ikke vanskelig og planlegge, har allerede kjøpt større dresser til ungene for neste vinter på salg, og skjønner ikke hvorfor ikke folk gjør det.

Skrevet

Jeg solgte snuppas for 500 kr etter halvannen sesong. Fikk maaaange henvendelser på den.

Skrevet

Nei, det er ikke alltid det funker å kjøpe på forhånd. Unger vokser i rykk og napp tyvärr... ;-)

Skrevet

Du får glatt 500 for den:)

Skrevet

jeg fikk 500 for min som var brukt en og en halv sesong:)

Skrevet

mange som ikke bor i nærheten av et sted de selger reima, og mange som ikke har 500 kr til overs akkurat når det er salg. Så hvis dressen er i god stand, ikke slitt får du nok 500 for den. Er den slitt på knær/rumpe eller har fått flekker bør du gå ned i pris.

Skrevet

Får sikker fort 500 hundre for den. Men er jo mange som selger ut dressene til 70% nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...