Gå til innhold

å kjenne spark...


TromsøKarin

Anbefalte innlegg

Jeg er i dag 18 + 6 og jeg kan ikke si at jeg har kjent liv ennå. Jeg er førstegangsfødende å har lest at de kan oppleve dette noe senere. Er det noe jeg bør være bekymret for??

 

Tromsø Karin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

første gang kjente jeg det ikke før jeg var over 20 uker på vei..denne gangen kjente jeg det allerede i uke 12..ikke noe å være bekymret for, bare gled deg du! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjente heller ikke liv før etter ultralyden sist i uke 20 så ikke noe å bekymre seg for! I starten kjennes det bare som sommerfugler eller fisk som beveger seg inni magen. Lettere med nummer to for da vet du hvordan det kjennes ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er førstegangsfødende og i straks passert uke 19. Jeg har kjent liv ihvertfall de siste 3 ukene! Utrolig spennede! Skal på ordinær ul i morgen og får forhåpentligvis vite kjønnet på den lille krabaten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var betryggende å lese at to av tre ikke hadde kjent liv tidlig. Takk for beroligene ord vedrørende dette og deres egne erfaringer. Satt stor pria på det. Teller ned til ordinær UL i neste uke..

 

TK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er andregangsfødende i uke 20 og har ennå ikke kjent spark. Kjenner litt bevegelser iblant (men veldig sjelden) og kun fordi jeg husker følelsen fra sist.... ultralyd viste en sprell levende liten baby så er ikke så veldig bekymret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å høre at det er flere en meg som ikke har kjent så mye til liv.... Har 2 barn fra før på 9 og 6 år, så skulle tro jeg visste hvordan det kjentes ut... Men har visst glemt en hel del siden sist gang jeg var gravid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...