MonicaiStavanger Skrevet 5. april 2010 #1 Skrevet 5. april 2010 Hei Er det noen her som er plaget med, eller har tidligere erfaring fra, bekkenLÅSNING (ikke løsning...)? Jeg har fått konstatert bekkenlåsning av kiropraktor, og går til behandling for dette nå. Er i uke 31. Men dette plager meg sinnsykt. Vondt å gå, enda vondere å ligge/snu seg i senga. Hvis noen har opplevd dette, og kan gi litt info om hvordan dette evt. løste seg (med eller uten behandling) + hvorvidt dere fortsatt var plaget etter fødselen osv. med dette, så hadde jeg satt pris på deres erfaringer. Sukk! alle disse gravidplagene.............................
silje3 Skrevet 5. april 2010 #2 Skrevet 5. april 2010 hei! vet ei venninne av meg fikk det , men hun var ikke gravid...gjekk seg til vd kiropraktorbehandling
God gammel aargang - født Skrevet 7. april 2010 #3 Skrevet 7. april 2010 Jeg har hatt det i dette svangerskapet, men ukentlig besøk hos kiropraktor 5-6 ganger har løst problemet. Er nå i uke 32 og føler meg helt fin i bekkenet.
lullen snart 4trollunger :) Skrevet 7. april 2010 #4 Skrevet 7. april 2010 jeg har time hos kiropraktor i morra for å sjekke opp i bekkenet og ryggen min. Sliter selv med å gå, reise meg og snu meg i senga. Når jeg sitter eller ligger så kan jeg kjenne hvordan jeg stivner til i hofta halebein og korsryggen.. Har også mye betennelse i skuldre og nakke som bare har blitt verre etter graviditeten. Fikk behandlig hos fysio for dette tidligere men det hjalp ikke. det jeg lurer litt på er hva slags behandling får dere? Hvor lang tid gikk det før dere fikk "diagnosen" og hvor mye koster det? Er 29 uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå