nitusa Skrevet 5. april 2010 #1 Skrevet 5. april 2010 det er noe eg har hørt, men er det noen som har erfaring om det stemmer? har 3 tidligere svangerskap bak meg der eg ikkje har hatt så mye halsbrann, der barna blitt født med litt hår. Nå har eg ekstremt mye halsbrann, lurer derfor på om eg får ein unge med masse hår..... hehe
2010 Mammaen Skrevet 5. april 2010 #2 Skrevet 5. april 2010 Tror nok det er en myte (av mange) :-) Har hatt venninner med mye halsbrann som har fått barn med helt normale hårmengder ;-)
nøste... Skrevet 5. april 2010 #3 Skrevet 5. april 2010 Jeg hadde mye halsbrann med min førstefødte. Han hadde langt og mye hår. Nå har jeg 2 uker til termin og har vært minimalt plaget med halsbrann. Da er det bare å vente og se om nestemann har mye hår eller ikke;)
Gjøkeredet③ Skrevet 5. april 2010 #4 Skrevet 5. april 2010 Stemte ikke på meg første gang.. Hadde mye halsbrann, men han hadde ikke mye hår gitt!
nitusa Skrevet 5. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 5. april 2010 ser ut til at det er veldigt individuelt..... hehe. er alltid like spent på hvordan babyen ser ut........
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 5. april 2010 #6 Skrevet 5. april 2010 Hørt det samme selv..hehe...jeg får en ape trur jeg! hihi
Athene75 Skrevet 5. april 2010 #7 Skrevet 5. april 2010 Jeg hadde også relativt mye halsbrann ved forrige svangerskap, men ut kom en gutt med veldig veldig lite hår
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 5. april 2010 #8 Skrevet 5. april 2010 Jeg hadde ekstremt mye halsbrann sist og fikk ei jente med masse hår, så her stemte det den gangen i alle fall
Juli.mamma til 4. Skrevet 5. april 2010 #9 Skrevet 5. april 2010 Stemt med mine barn:) Blir spennende denne gangen. Har noe men ikke ekstremt mye. Blir vel en skallet;) hehe
pippis mamma Skrevet 5. april 2010 #10 Skrevet 5. april 2010 Stemte på meg sist og på en venninne nå nylig. Men med mye mener jeg sånn sove sittende de to siste månedene og utsette frokosten så lenge som mulig fordi morran er eneste tida på døgnet man føler seg litt vel... Har halsbrann nå også, men ikke i nærheten av sånn som sist, så tiden vil vise:)
SpongeBob Skrevet 6. april 2010 #11 Skrevet 6. april 2010 Så vittig - den har jeg ikke hørt før! Men har to svangerskap med mye halsbrann og unger født med masse hår, og dette tredje ser ut til å bli det samme:)
NormaJean Skrevet 6. april 2010 #12 Skrevet 6. april 2010 hahaha, for en merkelig myte! Hvordan skal liksom det henge sammen? Gir jo ingen mening. Uansett, sist hadde jeg sykt mye halsbrann og fikk barn med lite hår. Barnet har fortsatt veldig lite hår og er 1 1/2 år.
Linchen Skrevet 6. april 2010 #13 Skrevet 6. april 2010 He he he - overhodet ikke! Hadde mass halsbrann sist også - og ut kom en gutt uten hår:) Som jordmor sa det da hodet tittet litt ut: "Enten er han heeelt lys, eller så har han sveisen til far (shavet)"
twoboys & a girl Skrevet 6. april 2010 #14 Skrevet 6. april 2010 Plaget med veldig mye halsbrann å fått to gutter med mye hår.
Ruttetutt ヅ Skrevet 6. april 2010 #15 Skrevet 6. april 2010 Man skal jammen høre mye før ørene ramler av. :-))))
SpongeBob Skrevet 6. april 2010 #16 Skrevet 6. april 2010 Herlighet som jeg gleder meg til å få denne ungen så jeg kan slippe mer halsbrann...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå