Gå til innhold

sover på magen ennå...uke 30...

Anbefalte innlegg

Skrevet

sovner på siden som regel, men våkner opp på magen og sovner igjen på magen.

magen min er ganske stor, og tassen er veldig aktiv... tror jeg er helt utslitt om dagen,ettersom jeg klarer det.

gjør ikke vondt og er ikke ubehagelig ennå,men kan det være noe godt fir bebisen?

sover så dårlig generelt om dagen, får ikke akkurat hvilt det man burde - merker det godt i hodet (hodepine)og en tung kropp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er i uke 32 og sover også på magen :) legger meg ikke på magen,men vokner på magen :)

Skrevet

Jeg sover også på magen enda og er i uke 38:o)

Skrevet

Hmmm! da må jeg si at dere er "heldige". Jeg måtte slutte rundt uke 20 av så heftige protester at det bare ikke funket lengre. Etter 14-15 uker uten å sove på magen savner jeg det virkelig! Nå kunne jeg ikke fått det til om jeg prøvde en gang. Har egentlig blitt en vel så stor mental sperre som fysisk sperre. Men skulle jeg være så syndig å ubevisst havne litt for langt over mot magen når jeg ligger på siden får jeg "grei beskjed" fra gutten i magen at dette ikke tolereres! Han er en bestemt liten kar ;-)

Skrevet

Det er bare å nyte tiden man kan sove på magen, har ikke kunnet gjort det på mange uker, og savnet er stort.. Det er ikke skadelig for det lille nurket ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...