Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 35 nå, og har i det siste hadd litt tungt for å puste... noen som har opplevd det samme når de var så langt på vei?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er i uke 34 og blir skikkelig tungpusten av å ta ut av oppvaskemaskinen :(

Skrevet

jeg føler at jeg ikke har nok luft i lungene.. :S bare jeg sitter i ro må jeg gispe etter luft i blant... aner ikke hva som skjer...

Skrevet

Jeg har siden uke 34 hatt problemer med å synge "Når trollmor har lagt sine 11 små troll" for sønnen min uten å tro at jeg skal omkomme av oksygenmangel...

Heeelt hinsides anpusten.. Hihi!

Skrevet

Grunnen til dette er fordi babyen er såpass stor nå og tar all plass i livmora og da vil h*n og ligge høyt opp og det blir tungt å puste. Slik fikk jeg forklart det av jordmor i mitt 2 svangerskap.

Ikke farlig i det heletatt....

Skrevet

Jeg er bare i uke 29+3 og er skikkelig tungpustet. Blir sliten bare ved å gå opp trappa hjemme. Ofte jeg må sette meg opp for å gjøre det lettere å puste.. Håper det ikke blir verre

Skrevet

Kan vel også være tegn på blodmangel?

Skrevet

Jeg signerer denne. I tillegg hoster jeg sånn at jeg jeg nesten får panikk. Måtte innom legevakten i går for å få cosylan, og jeg fikk faktisk sove en del i natt.

Vet ikke hvor mye tungpust som skyldes svangerskapet og hvor mye som er luftveisplager, men jeg er glad det bare er 3 uker til termin.

Skrevet

tror ikke det er et tegn på blodmangel. Lungene får mindre plass pga babyen tar plassen i magen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...