Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #1 Skrevet 5. april 2010 Nå er alle mann i huset skikkelig matlei, så det ble hjemmebakte skillingsboller når ungene fikk velge hva vi skulle ha til middag. Tenker sunnhetsdibberne får hetta av oss! ;p Men det driter vi i! For bollene er laget og står til heving fylte av smør sukker og kanel, og skal inn i ovnen om ti minutter. Noen som er misunnelige?
Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #2 Skrevet 5. april 2010 Ikke misunnelig, men forstår at fammilien blir marleie med den typen middager.
blond Skrevet 5. april 2010 #3 Skrevet 5. april 2010 mmmm....spesielt godt er det med eggekrem på toppen!
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 5. april 2010 #4 Skrevet 5. april 2010 Vi hadde vafler til middag her en dag skjønner deg godt jeg . Og ja, nå fikk jeg lyst på kanel boller også, men her blir det Peppes pizza til middag i dag .
Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #5 Skrevet 5. april 2010 Skillingsboller er jo vanvittig deilig da!! I love it, men aldri til middag. Trenger mat med substans i til middag:) Men kos dere med bollene... Kjenner jeg får vann i munnen!!!
Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #6 Skrevet 5. april 2010 Sa jeg noe om hva vi bruker å ha til middag? Du må gjerne fortsette å leve videre i villfarelsen av at vi spiser gjærbakst til middag, så skal jeg klappe meg på magen min. Bollene smakte fantastisk godt, noe det oftest gjør når man ikke har spist slike på lange tider!
Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #7 Skrevet 5. april 2010 Vi hadde salat med restene av lammestek til lunsj i dag, så substansen var allerede inntatt. Da var det altså ikke vanskelig for meg å etterkomme ungenes ellers absurde ønske.
midgard Skrevet 5. april 2010 #8 Skrevet 5. april 2010 høres godt ut;) tror det blir smågodt og sjokoladeoudding med vaniljesaus her... he he he...
Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #9 Skrevet 5. april 2010 kanel boller også, men her blir det Peppes pizza ---------- Hva skjer når kanel boller? Kommer det da en liten kanelstang etter ca. 9 måneder??? Peppes sin pizza som er en peppespizza eller???
Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #10 Skrevet 5. april 2010 hehe kom en en kanelbolle til meg da? Vi koste oss meg fiskekaker og potetmos.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #11 Skrevet 5. april 2010 Warning, da må jeg dessverre melde fra til barnevernet at dere har skillingsboller til middag, for det er rett og slett barnemishandling!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå