Gå til innhold

Da forlater jeg November 2010...


sid9

Anbefalte innlegg

Kom hjem fra sykehuset istad. Dro på legevakta til morran idag da jeg var på min 3. dag med blødninger.. Der sendte de meg videre til ultralyd på sykehuset. Der fikk jeg konstateret at fosteret var dødt.. Fy for en tung beskjed å få..

 

Må tilbake igjen imorra og skrape ut. Legen mente det hadde vært dødt i ca. 1 uke +. Vært en tung dag med mye tårer, hodepine og kvalme (kvalmen kom etter jeg fikk beskjed så det kommer sikkert av sjokket..) Ikke vært syk eller hatt smerter utenom. Men jeg ønsker nå ihvertfall alle dere andre lykke til her inne og håper ingen flere faller ifra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, dette var en fryktelig trist nyhet. Dette er noe vi alle frykter, og jeg fikk virkelig vondt av deg da jeg leste dette. Jeg føler med deg, sender mange gode tanker og håper det ordner seg til slutt for deg. Ta godt vare på deg selv nå, slapp av og prøv å tenke at det går bedre neste gang.

 

Varm hilsen fra en som fortsatt er ydmyk og takknemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, stakkars deg, dette var veldig trist å lese. Er jo alles store skrekk :(

 

Ønsker deg lykke til videre, ta vare på deg selv.

 

klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varme tanker til deg, ta vare på deg selv og lykke til videre. Du skal se det går bedre neste gang. Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere varme tanker sendes til deg, jeg ble fryktelig trist da jeg leste dette. Vi må jo bare innstille oss på at dette kan skje, at det faktisk er ganske vanlig, men huff så forferdelig trist når det faktisk skjer. Håper du greier å se framover ganske fort, og ønsker deg masse lykke til neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sid9

 

Dette var trist... Det er forferdelig vondt og uvirkelig å miste ei forster - det vet jeg av erfaring. Du må få lov å få plass til sorgen, til å gråte, være sint og skuffa. Kanskje du etter en tid klarer å fokusere på at det var nok kroppens naturlige måte å reagere på ved et forster som i utgangspunktet ikke var levedyktig? Mitt foster var i og for seg levedyktig men var plassert på en måte som ville føre til min død - så det var jo i så måte ikke overlevbart. Jeg måtte derfor operere det bort og mista eggleder og eggstokk i operasjonen - men ble gravid etter 1 1/2 mnd og har i dag ei vakker jente på 13 mnd og venter nr 2.

 

Du skal se at du snart blir gravid igjen og at vonde minner forsvinner litt etter litt. Lykke til videre - du kommer til å bli en omtenksom og flott mamma en dag!! Det er helt sikkert!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...