Gå til innhold

Hvordan er aktiviteten i magen i uke 36-37?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I magen min er det full rulle fortsatt! Kan ikke merke at det er noe roligere nå enn tidligere. Det er iblant ubehagelig fordi hun er jo mye sterkere nå enn før..

Håper dette er tegn på at hun har det bra, og ikke stress..!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortsatt bevegelse, men de er mere langsomme, virker som ho har veldig dårlig plass. Og det gjør vondt når ho stikker ut rumpa si. Huden min er maks strekt virker det som. Og innimellom så tar ho helt av, men da tror jeg ho bare snur seg fra side til side.

Skrevet

Er i uke 39 og synes aktiviten har endret seg veldig fra uke 36-37. Da turnet den egentlig rundt der inne og hadde god plass samtidig som den var veldig sterk. Lå også høyere da slik at det ble ømt under ribbein og denslags. Snudde seg vel ikke med hodet ned før uke 37 heller.

Skrevet

Jeg forstår ikke helt hva den lille tulla driver med. Hun tar jo helt avgårde der inne! Hun har ligget med hodet ned i et par uker, men ikke festet seg... Jeg som trodde de skulle bli roligere etterhvert som det nærmet seg termin. Blir nesten bekymret for at hun har det for trangt og stresser, på en annen side er vel all aktivitet bra. Men hun er aktiv så og si hele dagen, ribbein er såre og blir veldig kvalm når hun beveger seg mye.

Skrevet

Godt å høre at det er flere enn meg som har en krabat i magen som ikke har roet seg ned enda. Forrige gang jeg var hos jordmor hadde hun 180 i puls over en lengre periode før den gikk ned igjen, derfor blir jeg litt bekymret når hun er urolig i magen store deler av dagen.

Men da er vel alt bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...