Gå til innhold

Dette med at bv kommer om man drikker alkohol...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det må være noe av det dummeste jeg har hørt her inne på lenge!

Jeg har noen i min nærmeste familie som er fosterforeldre og har vært det i 9 år og de har vært helt åpen om at de liker å ta seg ett glass vin eller 2 og det har ikke vært noe problem for bv !

De har til og med med seg ungene på fam fester i høytidene feks nå i påsken var de med på 2 "fester " som fam vår har hver påske .

Da møtes hele fam til påskemorro med skirenn,akekonkuranse og div ute og på kvelden samles vi inne og spiser god mat og fester litt .

Ungene går jo så klart å legger seg om kvelden og en av de voksene blir med ungene hjem .

Men på dagen blir det drukket både øl og div andre alkoholholdige drikker ,dette er en tradisjon vi har hatt i over 40 år og ingen av barna opp igjennom årene har blitt noe merket eller skadd av dette og det har altid vært masse barn til stede .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så lenge folk ikke raver rundt fulle men er tilregnelige og klarer å holde seg til et glass eller to, så må de gjerne holde på for meg.

Og BV hadde nok helt sikkert ikke brydd seg heller, det ville vært et godt tegn på at de har for mye penger å rutte med eller at de har veldig lite å gjøre på om dagen.

Jeg tar meg gjerne et glass vin eller to på kvelden, og kan til og med ta et glass til maten om det er i en spesiell anledning, og det skal BV og alle andre drite i.

Skrevet

Jeg kjenner flere som jobber i BV, og de drikker alle alkohol med barn tilstede.

Det er forskjell på å barbere seg og å skjære av seg hue!

Skrevet

Jeg ser virkelig ikke problemet med og ta seg 1 GLASS med en god rødvin til en bedre middag, selv om ungene er i hus. Jeg blir verken full eller "pussa" av så lite og det gjør heller ikke samboeren min.

Denne diskusjonen tar jo helt av. Det var jo ikke snakk om og ha fullt party der alle var dritas, men og ta 1 GLASS med vin/øl..Herlighet.

Skulle vi hatt fest så hadde vi uansett skaffet barnevakt og går vi på fest til noen så har vi heldigvis så pass voksne venner at de hadde skaffa barnevakt til ungene sine.

Skrevet

Bare på bim/dib.com..... Gjeeesp.

Skrevet

Tror du misforsto svaret mitt trioka.com, for jeg overreagerte ikke på det som HI skrev.

Det jeg mente i all enkelhet var at så lenge en ikke blir dritings og raver rundt så er det ingen som har noe som helst de skal ha sagt, samme søren om det er barnevernet eller noen andre.

Med andre ord: Jeg var helt enig med HI.

Skrevet

Jeg reagerte ikke på innlegget ditt..men jeg ser t jeg har svart på feil innlegg..he, he! Det er en lignende tråd lenger nede, der de tar helt av :)

Skrevet

fort gjort, folk krangler om det samme hele tiden her visst :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...