Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #1 Skrevet 5. april 2010 Jeg har kjøpt masse brukte klær på finn til barna mine, gjennom flere år. Vi har dårlig råd, så finn har vært et kjempe fint alternativ til å kjøpe nytt. Men nå har det jo tatt helt av mtp priser. Folk selger jo klærne til skyhøye priser. Får de virkelig solgt? Så nå har jeg blitt en kløpper på å kjøpe klær på salg!
Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #2 Skrevet 5. april 2010 Virker som om de vil ha mest mulig for klærne sine og det er jo lov det, MEN: tviler på at de får solgt så mye. Mange har også mye klær de prøver og få solgt. Spesiellt hvis de legger ut feks 50 bilder og så skriver de at fjerner bildene etter hvert som de får solgt...Ser at mange ikke har fjernet et eneste bilde...Og det nytter jo ikke og prute på klærne heller. En mann jeg ville kjøpe en brukt skogstad dress av skulle ha 600 kr for dressen, når jeg skrev at den var på salg for 500 kr og at jeg ikke ville gi mer enn 300 kr for dressen så gadd han ikke svare meg..Men trøsta for meg er at dressen ligger ennda ute for salg..he,he;) (jeg kjøpte heller en ny dress på salg) Syns også at det er drøyt og forlange 50 kr for en brukt hm body, gidder ikke og gi mer enn 10-15 kr for brukte boddyer, siden hm boddyene blir stygge i vask etter 5 vask ligsom. Nei da kjøper jeg heller helt nytt på salg, lønner seg bedre det. Med porto så blir det faktisk dyrere og kjøpe brukt. Helt sinnsykt spør du meg!!!!
Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #3 Skrevet 5. april 2010 Nei det er het vilt hva menge vil ha for klærne sine. Kjøpte mye brukt før, men nå blir det bare av og til når jeg finner noe jeg trenger i til passe bruktpris. Tror ikke de som selger tenker på at vi som kjøper må betale mye i frakt i tilegg til prisen på klærne. Så da blir det billigere å kjøpe nytt, spessielt når det er salg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå