Væren74 Skrevet 5. april 2010 #1 Skrevet 5. april 2010 Noen som har erfaringer med disse treningsfilmene? http://www.zumbafitness.no/?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_term=zumba _dvd&utm_campaign=Zumba_NO
Super-Mish Skrevet 7. april 2010 #2 Skrevet 7. april 2010 Hei! Jeg har ikke erfaring med filmene, men du bør merke deg hva det står på skjermen mens de viser de fantastiske før og etter -bildene; "Anna" gikk ned 9 kg på 46 uker, "Beate" gikk ned 15 kg på 74 uker, osv.... oversatt til kg pr måned eller år er det _forsvinnende lite_, mye mindre enn det du kan få til med "vanlig" trening og sunt kosthold. Hvis du elsker å danse og hater å jogge, så er det selvfølgelig et alternativ. Men det er IKKE det mest effektive
mimsen71 Skrevet 7. april 2010 #3 Skrevet 7. april 2010 Jeg har erfaring med zumba. For noen mnd siden fant jeg ut at jeg måtte bli kvitt noen kilo. Elsker å danse, hater å jogge osv så bestilte zumba. Syntes det var en helt fantastisk måte å trene på. Gikk ned 10 kg på en mnd. Nå skal det sies at jeg la om kostholdet en smule også, uten å bli helt fanatisk. Fordelen med zumba er også at man kan trene når man vil og suse rett i dusjen når man er ferdig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå