Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #1 Skrevet 5. april 2010 Og barnehage åpner igjen. Møkklei hele påsken! Dårlig vær og mye innetid,barna kjeder seg,og det samme gjør jeg.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #2 Skrevet 5. april 2010 Sutre sutre! Finn på noe da menneske! Spill et spill, bak boller, mal påskeegg, inviter venner og barn på besøk, se film osv. Mye man kan finne på selv om været er dårlig!
Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #3 Skrevet 5. april 2010 Ja for vi har bare sitter forran tven heeeele påsken! NEI! Men man kan vel få bli lei? Vi har spilt alle spill,hatt besøk,sett filmer og alt det der,men nå er vi bare leie,men for guds skyld,er vel ikke lov å bli lei,da er man vel en dårlig mor da!!
Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #4 Skrevet 5. april 2010 Jeg gleder meg jeg og. Endelig skal mannen på jobb liksom. Selv om han jobber idag. men vi orker ikke mer nå
Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #5 Skrevet 5. april 2010 Huff må jo ikke finne på å være for lenge sammen med barna dine. Det kan jo bli slitsomt. Hvordan skal du klare tre uker til sommeren da?? Eller kjøper du deg fri i bhg. ??
Voilà Skrevet 5. april 2010 #6 Skrevet 5. april 2010 Jeg også er møkklei hele påsken. Alt for mange helligdager. Gleder meg til hverdagen begynner igjen!!
Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #7 Skrevet 5. april 2010 Heldigvis fikk jeg noen fridager denne påsken, og jeg skulle virkelig ønske det var fler av dem. Fikk 2 helligdager på jobb, torsdag og fredag, og da blir det iallefall litt mer penger i mai. Nei, vær glad dere at dere har fridager i påsken, er ikke alle som er så heldige.
Voilà Skrevet 5. april 2010 #8 Skrevet 5. april 2010 Jeg har 5 fridager ellers i uken, så du kan godt få noen av mine fridager. Det blir fort for mye av det gode...
Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #9 Skrevet 5. april 2010 Vi flytter i morgen,så det er ganske kaos her,så jeg synes virkelig jeg får lov til å være lei! Vi har levd med kasser og sekker rundt oss hele påsken,er ikke så morro det. Og tre uker i sommer,da reiser vi på ferie,og slipper å bo i rot,og det er noe helt annet. Men for guds skyld,burde jo visst at man ikke skal klage!!! Hovedinnlegger...
Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #10 Skrevet 5. april 2010 det er bare en fin ting å si om kristendommen......Fridagene!!!! kunne ømske det var flere av dem! Tid sammen med familien er koselig. HJvis du kjeder deg så fælt,må du finne på noe...Sikkert noe dere kan gjøre selv om været er dårlig:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå