Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #1 Skrevet 5. april 2010 Fjernet spiralen den 4.3 forrige mnd. (samme dag jeg ventet mensen) Var til legen og fjernet den kl.13.00, og da hadde jeg ikke fått den. Måtte "rote litt" for å få fjernet den, så begynte å blø litt. Blødde deretter 5 dager. (2 dager mindre enn jeg pleier) Har enda ikke fått mensen, og ingen antydninger til det heller. Gravid? Eller er syklusen min forandret etter uttak av hormonspiralen?
Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #2 Skrevet 5. april 2010 tipper det var mensen du hadde da. Du kan vel ikke bli gravid 14 dager før du fjernet spiralen? var vel da du hadde/skulle hatt eggløsning. Du får vel sikkert mensen igjen nå snart da.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #3 Skrevet 5. april 2010 Er over 1 mnd. siden jeg har fjernet den. Skulle hatt mensen i går, og har hatt eggløsning på den tiden.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #4 Skrevet 5. april 2010 Det kan jo være begge deler, da. Jeg fikk ikke igjen mensen før jeg var gravid, da jeg fjernet hormonspiralen, så det er fullt mulig at du er gravid
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 5. april 2010 #5 Skrevet 5. april 2010 Umulig å si. Jeg blødde også etter å ha fjernet min, men så gikk det over 6 uker før neste mens kom, og jeg har normalt korte sykluser, så her var kroppen i ubalanse etterpå.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #6 Skrevet 5. april 2010 Ok, takk for svar! Blir spennende å se:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå