tezzie Skrevet 5. april 2010 #1 Skrevet 5. april 2010 og fra det ståstedet kan jeg anbefale det ) Jeg har en søster som er knapt 11 mnd yngre enn meg (10mnd,3 uker og 2 dager), så i en drøy mnd gikk vi rundt i barndommen å sa; Vi to er fem år! Når man skal ha to så tette barn, er det nok en fordel at det er i samme kjønn. Jeg har virkelig hatt med meg bestevenninna mi overalt opp igjennom. På lange kjedelige bil turer, til den gamla tanta det alltid var så stille hos. osv. Selv den dag i dag er vi bestevenner, og jeg kan virkelig ikke se for meg et liv uten henne. Jeg er eldst, og mamma har sagt at jeg var veldig flink til å vente på tur som liten. Noe som visstnok er alfaω nar man har to så tette. La eldste mann få ta del i den minste. Så ser den hva som foregår, og ikke bare hører at nå skal lillesøster ditt og datt. Når den minste skal ha mat, kan man samtidig vie mye oppmerksomhet til den eldste. La det bli en kosestund for alle tre.
Tante Gustava Skrevet 5. april 2010 #2 Skrevet 5. april 2010 Så koselig å høre! Har to gutter med 15 mnd mellom, og når ting er travelt og tøft så er det jo dette man tenker på og motiverer seg med, at det blir så fint for de når de blir eldre Nå er de 7 og 22 mnd, og vi begynner virkelig å se tendenser til masse søskenkjærlighet! Vi gleder oss til fortsettelsen Takk for innlegget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå