Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #1 Skrevet 5. april 2010 Har akkurat blitt alenemor og har ikke veldig god råd for tiden. Det er nok som skal kjøpes til vinterhalvåret (grøss...), men må ungene ha vårdress også, eller holder det med regntøyet og kanskje en tykkere bukse/genser under?
Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #2 Skrevet 5. april 2010 Vi kjøpte Reima vår/høstdress nå,og den har knapper på innsiden for å kneppe fast en fleecedress, fås også i ull. Og den dressen skal vi ha til vinteren :-)
Gjest sug lut Skrevet 5. april 2010 #3 Skrevet 5. april 2010 Det går helt greit. Avnhengig av hvor store unger du har kan du jo også bruke vinterjakke med regnbuksa.
moota m storebror&lillebror Skrevet 5. april 2010 #4 Skrevet 5. april 2010 Jeg vil si det er godt for barna med en tynn dress. Den er god å bevege seg i i forhold til regntøy med mer klær under. Og den puster litt anderledes enn regntøy. Men det er slett ikke veldig nødvendig. Barn har klart seg godt uten før. Det er også en mulighet å kikke på finn, der selges mange fine dresser billig.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #5 Skrevet 5. april 2010 Man kan godt bruke regntøy med ull under, men jeg foretrekker vår/høst dress. Lite tips, jeg var på Coop Extra på lørdag, da så jeg de hadde denne vår/høst dressen som vant best i test i 2008 og kom på 2. eller 3. plass i 2009 på salg til kr 199,-. Vi kjøpte en ekstra dress, barnet har lekt i veldig våt snø med den på uten å bli våt.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #6 Skrevet 5. april 2010 Loppemarkedene drar i gang til helgen. www.loppemarked.info
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå