Rose -3. troll i 2012 Skrevet 5. april 2010 #1 Skrevet 5. april 2010 Jeg har ei tutte på 3 år som jeg tenkte kunne få min dukkevogn. Det er en sånn god gammeldags rød dypvogn, tror det er av merket Simo Jeg har alltid vært redd for denne vognen og tenkte at hun kunne få den når hun ble litt eldre. Men så er det noen som sier til meg at jeg bare må glemme det fordi selv om det er koselig for meg at hun bruker min gamle dukkevogn, så er det ikke sikkert at hun synes det er gøy. Hva mener dere? Hun har bursdag om noen få dager gå jeg har ikke lange tiden på meg til å tenke meg om, dersom jeg skal kjøpe dukkevogn til henne til bursdagen.
Herkules Skrevet 5. april 2010 #2 Skrevet 5. april 2010 Det må da være en flott gave? En treåring som ønsker seg en dukkevogn syns vel det er like stas å få mammas som en ny? Svigemor vant en trille som lillejenta leker med, da vi var der på søndag så ble det krangel om vognen mellom jenta og storebror på 3. Da hentet svigermor den gamle trillen etter svigerinnen min ned fra loftet og det var i alle fall stor stas hos mine Datteren min fikk en dukke og noe etter meg i 1 årsgave og det var superstas og veldig fint at hun kunne bruke noe etter meg.
noninona Skrevet 6. april 2010 #3 Skrevet 6. april 2010 Det er sikkert stas med din gamle Simo. Datteren min på 1 1/2 fikk byggeklosser i påsken som har vært Mormor sine og som jeg husker jeg lekte med hos mine besteforeldre. De var det kjempestas å få! Hyggelig at noen leker kan gå i arv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå