Gå til innhold

sommerferie


Vimse + gullene

Anbefalte innlegg

Hei! Er det noen av dere som har planer om sommerferie med den lille eller holder dere dere hjemme nå som de er så små?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sharazi

Vi har ikke planlagt noe. Dette er vår første og vi aner jo egentlig ikke hva vi går til, så vi satser ikke på noe mer en dagsturer og evt. korte hytteturer. Men er det noen flergangsfødende her da, som har erfaring med å reise med de små? De skal jo ikke sitte lenge i bilsete heller, så vi blir jo litt begrenset likevel. For min del satser jeg på bra vær og ferie på verandaen i år! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke de store planene, men regner med å kunne reise en del på hytta som bare er en times kjøretur unna. Satser heller på en ukes høstferie i oktober, men ikke bestilt enda. Greit å se hvordan det går først. Det er vår første, så vet jo ikke helt hva vi går til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal til Stockholm en tur. Det blir en ganske lang reise med tanke på at jeg bor i Finnmark.

Men når i sommer det blir er enda ikke bestemt, tar det litt som det kommer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal til østlandet, bor på vestlandet. Jeg, litlå, storebror å svigermor tar fly mens resten av gjengen kjører bort. Svigers har et sommer hus der med alle fasiliteter som her hjemme så jeg ser ikke på det som noe problem. Hadde bare ikke lyst å kjøre så langt med litlå. Så får storebror oppfylt drømmen sin med å fly også :) Vi har planer om å reise i uke 28 så jeg håper hun kommer på termin 17 juni :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir min første også, så er veldig spent på hvordan sommeren skal bli. Har ikke noen planer for sommerferien bortsett fra å komme inn i den nye tilværelsen med liten baby i hus. Håper på masse fine soldager:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, vi har lyst til å ta en tur til Lofoten i August, bor i Nord-Trøndelag. Men bestemmer ingenting før i sommer, må se om vi energien er der og om barnet er rolig først. Hvis vi drar så blir det å bruke god tid opp så det ikke blir mange timer i bilsetet eller at jeg og den lille flyr mens de andre kjører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt å dra til syden sammen med mora mi på sensommeren eller tidlig i høst! Kjæresten min studerer og har ikke fri til å reise, så da blir det bestemor, mor og sønn som drar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir nok en liten ferie til østlandet, men ikke noe mer enn det. Blir deilig å være hjemme i sommer sammen med lille jenta vår :) Hun får ikke så mye glede av og reise nå så vi reiser nok neste år en kjekk plass :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...