Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #1 Skrevet 5. april 2010 Er det noen her inne med bekkenløsning som kjenner det bla i skambeinet? Åssen kjennes smertene ut da?? Hadde bekkenløsning sist svangerskap, men da satt smertene i korsryggen og rundt hoftene. Denne gangen kom smertene allerede i uke 7 og på samme plassene. Men denne gangen har jeg også vondt i skambeinet,akkurat som om det er en eneste stor blåflekk...Men usikker på om det har noen sammenheng med bekkenløsninga eller ikke...
Underveis --> Skrevet 5. april 2010 #2 Skrevet 5. april 2010 Jada... Kjenner igjen det der ;-) Hadde veldig vondt i skambeinet, og jeg hadde bekkenløsning. Satte seg mest i muskulaturen min, men fytti... Det skambeinet ble ikke bra før lenge etter fødsel (beklager optimismen :-P). Bekkenløsning er jo at "skjøtene" i bekkenet blir mykere enn de skal være, og midt på skambeinet er det en slik "skjøt" (de to halvdelene møtes). Her kjentes det som om de to delene skuret mot hverandre *grøss* Det verste jeg gjorde var å bøye meg mye fremover, som ved husarbeid o.l. Kjenner det fremdeles av og til om jeg tar i for mye, og det er nå over ett år etter fødsel.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #3 Skrevet 5. april 2010 Takk så mye for svar,da regner jeg med det er bekkenløsningen sin feil her også...Godt å vite at man ikke er alene,men unner ingen dette nei!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå