Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #1 Skrevet 5. april 2010 Det blir vått i trusa når jeg hoster eller nyser,ikke hver gang da.Føler vel selv at jeg tisser litt på meg men kan det være forstervann?
Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #2 Skrevet 5. april 2010 Mest sannsynlig er det tiss.. Jeg gjorde også det da jeg var gravid - det er veldig vanlig. Jeg gjør det vel fortsatt, siden jeg ikke har vært flink med knipeøvelsene mine.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #3 Skrevet 5. april 2010 Jeg har det samme. Snakket med jordmor og hun sa nei. At om enn lekker fostervann vil det komme noe hele tiden. En renende følelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå