Gå til innhold

Planlagt ONS?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på en ting. Jeg er singel med 2 barn, og vært det en stund nå. Har hatt 2 korte forhold i løpet av de 2 årene jeg har vært singel, som endte med ingenting fordi de rette følelsene ikke var der. Må innrømme, at selv om jeg har hatt noen mannfolk før, så har jeg aldri opplevd virkelig god sex.

Nå er jeg jo singel og uten forpliktelser. Har fått "tilbud" fra en kamerat av meg om å ha en en-natts-opplegg bare for moro skyld. Må si at det frister virkelig å benytte seg av sjansen og la det stå til, for å oppleve god sex for en gangs skyld. Er også en stund siden sist, så man blir jo litt sånn småfrustrert.

Men jeg har merket at det er lite akseptert at damer med barn også har det moro på den fronten, ser ut som man bare skal være i forhold... Så litt redd for hva vennekretsen sier hvis de finner ut av det.

Trenger råd her!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjør på - men ikke la barna få møte han.

Skrevet

Neida, ingen planer om å la barna mine møte en engangstilfelle :) Så pass sosial intelligens har jeg.

HI

Skrevet

Kjør på om du vil dette.

Men du kan ikke vite om det blir god sex.

Skrevet

Jeg ville gjort det så lenge han ikke er en veldig god kamerat som du vil beholde vennskapet til!!

Min erfaring er at vennskapet blir aldri det samme etter man har gått til sengs sammen, så vurder om han er verdt å miste som venn først!!

Skrevet

Ville ikke gjort det om han var en god venn som du vil fortsette å være venn med også etterpå. Blir lett litt merkelig etter å ha hatt sex sammen, særlig når en av dere finner en ny kjæreste..

Men er det bare en bekjent e.l. hadde jeg bare kjørt på ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...