Miztery Skrevet 5. april 2010 #1 Skrevet 5. april 2010 Denne personen har sendt meg en venneforespørsel på facebook.. http://www.facebook.com/home.php#!/profile.php?id=1080738560 Vet ærlig talt ikke om jeg tør å takke nei.. Han så skummel ut! Bra han bor langt unna..
Gjest Skrevet 5. april 2010 #3 Skrevet 5. april 2010 Ser ut som en stor bamse hvis du ser bort i fra stæsjet han har pynta seg med, he he. Ikke takk nei, bare la være å svare. Han kan ikke vite om du har vært inne på fb eller ikke (også kan du forandre instillingene dine slik at kun dine venner ser dine oppdateringer).
Miztery Skrevet 5. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 5. april 2010 Hehe, nei jeg kjenner ham selvfølgelig ikke! Aner ikke hvor han har "funnet" meg på FB..
Miztery Skrevet 5. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 5. april 2010 Jeg har en veldig privat profil, har sjekket innstillingene mine flere ganger, og på alt står det "kun venner".. Men man får vel opp bilde og minimalt med info om man går inn på noens profil?
Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #6 Skrevet 5. april 2010 Hvis du ikke kjenner han, hvorfor i alle dager skal du da bli venn med han på facebook?
Miztery Skrevet 5. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 5. april 2010 Nei, sant.. Jeg har ikke svart på venneforespørselen, men syntes bare det var litt "morsomt" at han hadde sendt meg en..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå