Pingvinen med 2 gutter:))) Skrevet 5. april 2010 #1 Skrevet 5. april 2010 Jeg er så utrolig snopesyk om dagen! Men får så fryktelig dårlig samvittighet av å spise det.. Spiser dere snop? Eller går det bare i sunn mat?
Fifrildi Skrevet 5. april 2010 #2 Skrevet 5. april 2010 Jeg har 2,5 uker igjen til termin og spiser så mye godteri at hvis det hadde vært mulig å bli født med sukkerabstinenser vil mitt barn bli født med det... Jeg erstatter ikke mat med snop, men ellers går det unna. Er sliten og har vondt og har null viljestyrke igjen. Er vel et par uker siden jeg "klarte" å velge eple fremfor sjokolade. Til gjengjeld spiser jeg veldig sunn mat med mye grønnsaker og fiber og støff. Så jeg sier at jeg spiser balansert: Grønnsaker i den ene hånden og smågodtposen i den andre...
Tullball Skrevet 5. april 2010 #3 Skrevet 5. april 2010 Huff, ja. Var i sverige og handlet på palmelørdag. Kjøpte over en kilo smågodt... det er borte for å si det sånn... huffameg! Men, spiser normal mat som vanlig jeg og. Sukkeret kommer på toppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå