Gjest Mylian med twins Skrevet 5. april 2010 #1 Skrevet 5. april 2010 Syns det er i nesten hvert innlegg at "vi har tvillinger på 6,7,8,9 mnd" - men det er ingen på tvillingforumet her.. Vi som har tvillinger burde jo holde litt sammen liksom. Så er det mange av oss her? :-)
Gjest Skrevet 5. april 2010 #2 Skrevet 5. april 2010 vet ikke.. selv har jeg tvilling englebarn.. Men den tiden jeg var på tvillingforumet så var det da en del jenter der :-) får håpe dere samler dere, man trenger andre tvilling/trilling mødre å prate med!
Lady lovely locks Skrevet 5. april 2010 #3 Skrevet 5. april 2010 Jeg har tvillinger på snart 8 mnd. Det er san som du sier. Lite liv på tv. forum. Jeg har vært der å prøvd å legge ut innlegg og svare på noen, men det hjelper så lite. Tips: Facebook siden "oss med tvillinger" men det er lite respons der også. Men hender jo det er noe av interesse. Mange som selger og ettelyser utstyr der har jeg sett.
Gjest Mylian med twins Skrevet 5. april 2010 #4 Skrevet 5. april 2010 Samme her sylihe. Jeg har vært endel på www.tvillingforum.com men føler miljøet der er litt forl ukket for meg egentlig. Slik som de fleste små forum. Jeg er med i oss med tvillinger på fb. Men lite aktivitet. Triste saker.
Lady lovely locks Skrevet 5. april 2010 #5 Skrevet 5. april 2010 Vi får vel bare fortsette å prøve å dra opp "stemningen" selv. ))) Hvor gamle er dine tv?
Gjest Mylian med twins Skrevet 5. april 2010 #6 Skrevet 5. april 2010 Rett over 6mnd :-)) Jeg er så glad de begynner å bli store, jeg syns den første tiden var grusom. Mine hadde kolikk begge to og det var masse problemerm ed jenta siden hun hadde spiseprob og holdt på å dø etc. Det er digg nå som de er store og blide. Og ikke skriker hver kveld.. Har du gutt og jente eller en annen kombo?
erteposen + 4 Skrevet 5. april 2010 #8 Skrevet 5. april 2010 Jeg har i alle fall:) Tvillingforumet her er det lite aktivitet på, men jeg tror veldig mange er inne på tvillingforeningen sitt forum. Jeg møtte mange kjente fra dib der:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå