Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #1 Skrevet 5. april 2010 Er i uke 23, og har så lyst å sette opp sprinkelsenga.. Bare sette den ihop, liksom.. Er det for tidlig? er en skikkelig stressopp
Gjest Mylian med twins Skrevet 5. april 2010 #2 Skrevet 5. april 2010 Med første... tre dager før keisersnitt Med nummer 2&3 satte vi opp EN sprinkelseng faktisk dagen før vannet gikk i uke 35! He-he! Angrer enda på at vi ikke satte opp 2, var så innmari pes å gjøre det når vi kom hjem...
Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #3 Skrevet 5. april 2010 Satte den opp når babyen var 4 mnd:) Før det lå hun i en krybbe.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #4 Skrevet 5. april 2010 vi satte den opp for to uker siden.. jeg er 23 uker på vei.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #5 Skrevet 5. april 2010 Med første; mannen satte den opp da jeg var på sykehuset med babyen Med andre; mannen satte den opp da jeg var på sykehuset med babyen Med tredje; mannen skal sette den opp mens jeg er på sykehuset med babyen HVORFOR sette opp sengen så tidlig? Du vet, det kan fortsatt gå 18-20 uker før du føder. Du blir fort nok lei av den senga uansett og i tillegg blir den bare stående og samle støv. Kos deg heller med å kjøpe søtt sengetøy du ;-)
Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #6 Skrevet 5. april 2010 sprinkelsenga ble satt opp da gutten var rundt 4 mnd gammel
Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #7 Skrevet 5. april 2010 Første gangen ca. 4 uker før fødsel men den ble ikke brukt mye siden jeg måtte samsove med ungen. tror ikke hun brukte den før hun var 6-8 mnd. Andre gangen ca. 2-3 mnd etter fødsel. Hun lå i bag de første 3 - 3,5 mnd.
Galskapens overhode Skrevet 5. april 2010 #8 Skrevet 5. april 2010 med nr 1.. senga ble kjøpt og satt op mens jeg var på sykehuset.. Vi hadde akkurat flyttet og tuppa kom 6 uker før termin men nr 2 satte jeg opp senga i uke 30-31.. minsten kom i uke 34 han også.. Da var det koselig å koemm hjem til en seng jeg hadde redd opp akkuart slik jeg ville ha den. Dekket den med et stort pledd for at sengetøyet ikke skulle bli støvete
Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #9 Skrevet 5. april 2010 sprinkel senga står på det andre soverommet vårt. og det bruker vi bare om sommern.. så det står nok ikke i veien HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå