lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 5. april 2010 #1 Skrevet 5. april 2010 Da fikk jeg BITCHEN tante rød på besøk.. Og har dermed hatt en syklus på 23 dager denne mnd. Blir gal av at den aldri er regelmessig. Utrolig kjedelig! Jeg pleier alltid begynne med et par dager brun utflod, men det har jeg ikke gjort nå. Kom lyserødt blod på papiret da jeg var på do i stad. Kjedelig! Hadde ikke regnet med at jeg var gravid heller, men syns mensen kunne ventet noen dager til sånn at jeg da hadde hatt noenlunde regelmessige sykluser, men neeeida.. Æsj. Flere uke 14 jenter med mensen i dag?
Satya Skrevet 5. april 2010 #2 Skrevet 5. april 2010 Usj, da :-( Frisk satsing i uke 17, da? Jeg venter mensen på fredag, men når jeg tenker etter kan den fort drøye til neste mandag også. Kjedelige dager å vente. Lykke til neste gang, da går det sikkert!!
lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 5. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. april 2010 Usj, ja er bare å prøve på nytt... Dette er bare 1pp da, så hadde ikke regnet med at det skulle klaffe med en gang, men hadde jo et lite håp. Skjønner ikke hvordan de som har prøvd lenge holder ut jeg as, hehe.. Blir jo helt gal av dette! Takktakk! Få håpe du ikke får besøk av bitchen i løpet av uka da!
Satya Skrevet 5. april 2010 #4 Skrevet 5. april 2010 Nokså fersk jeg også, tror jeg må prøve å gire litt ned for å unngå å bli helt hekta på el, ikm og alle andre mulige datoer. Ser at noen er her inne i flere år, må beundre de for å holde motet oppe!
lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 5. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 5. april 2010 Hehe, ja jeg vet! Best å holde seg unna disse forumene tror jeg, men klarer ikke likevel Hmm, tanta kom visst ikke likevel.. Har ikke hatt noe blodspor siden i morges :S Merkelig.. Går jo nå selvfølgelig og håper på at det var festeblødning, men det er jo litt dumt å gi seg selv forhåpninger.. Hjelper ikke at jeg har flydd på do og tisset i hele dag heller... Får bare se det an i et par dager til. Skulle jo ikke hatt mensen heeelt enda heller. Jaja. Da ble det litt spennende likevel da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå