swirly Skrevet 5. april 2010 #1 Skrevet 5. april 2010 Ser dette flere steder, er det nødvending, er det noe man må ha liksom? Foreløpig er det bare sprinkel seng, men har vurdert å kjøpe sånn kant i stoff, men vet liksom ikke om det har noen annen funksjon enn å være dekorativt, er det farlig for ungen å sove i sengen uten sånn kant? Ja, er førstegangs og lurer på alt mellom himmel og jord. Er jo så mye som ikke akkurat står forklart i klar tekst alle steder. Så da spør man
Pingvinen med 2 gutter:))) Skrevet 5. april 2010 #2 Skrevet 5. april 2010 Jeg syns det er nødvendig. Det hindrer barnet i å sette fast armer å ben i sprinklene.. min gutt var og er en skikkelig makk om nettene Også blir det litt lunere og "tryggere" for barnet.
Pingvinen med 2 gutter:))) Skrevet 5. april 2010 #3 Skrevet 5. april 2010 Forresten har de noen fine på princess, til 179kr
Gjøkeredet③ Skrevet 5. april 2010 #4 Skrevet 5. april 2010 Jeg er av samme mening som Pingvinen. Ikke minst at det gjør senga lunere, tror det er viktig i begynnelsen..
Alvene Skrevet 5. april 2010 #5 Skrevet 5. april 2010 Enig med de over her! I tillegg så er det kjekt fordi smokken ikke faller ut av senga(for de som bruker det)!
swirly Skrevet 5. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 5. april 2010 Takk! Skal ta meg en titt på Princess
Helann og lillebror Skrevet 5. april 2010 #7 Skrevet 5. april 2010 Vi trengte ikke sengekant til førstemann! Hun har alltid ligget ganske rolig i senga, så armer og bein har aldri stukket utenfor. I starten er det uansett greit å lage et lite "rede" som gjør senga mindre, uansett om man har sengekant eller ei.
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 5. april 2010 #8 Skrevet 5. april 2010 Og IKEA har til 129 tror jeg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå