Gå til innhold

Hvor mange er vi her nå?


14september?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har meldt meg inn i dag:-) Har termin 6.september, regner med den blir flyttet til litt nærmere 15. når jeg skal på ultralyd om 10 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tør å signere mine innlegg! hihi!

Skal på ultralyd på torsdag, men har foreløpig termin 6 september! den lille i magen her begynner å bevege veldig på seg denne uka her! Veldig morro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg signerer alltid mine innlegg! Må jo tross alt stå for det jeg skriver. UL på onsdag, har foreløpig termin 1. september. Den er basert på 28-dagers syklus, men min syklus er vanligvis 26 dager... Kanksje blir det augustklubb på meg etter UL? På UL i uke 12 var jeg på en prikk på menstermin da, men vi får se på onsdag. Krysser alt jeg har for at alt står bra til der inne, rett før jeg blir religiøs av dette....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har termin 27 sept foreløbig..men tror den er litt feil.. skal på UL 29 april så eg gleder meg til å få vite termin og kanskje få vite hva som gjemmer seg ini magen.. er 15+3 i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!! Jeg har vært her en stund allerede da jeg har foreløbig termin den 4 september! Skal på ordinær ul i morgen og er utrolig spent på hva som skjuler seg i magen min :) for vi har planer om å få vite om det er gutt eller jente, om de kan se det da :) er heller ikke redd for å signere med mitt eget nick :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tittebø! (= Termin 7 september slik det ser ut nå, men har UL førstkommende tirsdag, så det blir kjeeeeeeeempe spennende. (=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her også :) Termin 12/13/14 sept :) hehe Bim mener noe, babyverden noe annet, og jordmor tok en midt imellom for sikkerhetsskyld ! jaja, en dag eller to i forskjell er jo ikke noe å snakke om :) Skal på ul 14 april, så får håpe alt er som det skal være....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke skrevet noe særlig her inne tidligere, men begynt så smått nå.

Jeg har termin 3 september og venter en jente :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...