nurket4a Skrevet 5. april 2010 #1 Skrevet 5. april 2010 Sliter sånn med å få sove om kveldene, ligger våken til klokka er 2-3. Og opp igjen med lillegutten på 2.5 år om morgenen.... Fikk 2 tabl på føden (tror de heter immovan) som skulle hjelpe meg til å sovne, men lå alikevel våken til klokka 2 i natt... Kjenner at nå klikker det snart for meg... Gruer skikkelig til å begynne på jobb igjen nå etter påskeferien... Noen flere som har det slik? Gode tips?
Athene75 Skrevet 5. april 2010 #2 Skrevet 5. april 2010 Jeg har vært våken hver time eller annenhver time hver natt siste månedene. Brukte allergimedisin for å ha sammenhengende søvn før det, men de siste 3 mnd av svangerskapet kunne jeg ikke bruke det. ( har brukt dem i mange år ). Så jeg også føler meg ganske sliten for tiden, så godt at det nærmer seg slutten. Jeg har også en gutt på litt over 2 år. Jeg er jo i permisjon nå, men var 50 prosent sykmeldt siste 2 månedene jeg skulle jobbe....men det var jo egentlig ikke pga søvnen, men fordi at jeg halvveis i svangerskapet ble så plaget med kvalme som ble verre av stress...men den ble vel ikke bedre av at jeg ikke sov skikkelig heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå