Gå til innhold

Hvordan har din påske vært?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min har bestått av å kjøre ca 180 mil, med vår 3mnd gammel baby i baksetet. Besøkt mine foreldre og tatt imot en hau med fornærmelser fra min mor og mormor.

* kan bare amme på morgenen før jeg tar medisin- det resulterte i at hver gang jeg skulle gi ungen min mat fra flaske, fikk jeg blikk, stygge kommentarer. som: Du må la henne suge mer på bryset, stakkars deg du får ingen pupp, pupp er det beste, det er farlig å gi barn så mye kumelk, (mme) osv osv.

*babyen din er en mathest

*du gir henne for mye mat

*babyen har dobbelhake, du må ikke gi henne så mye mat, må snart på slankekur

*du må få deg sån brokkbind for å holde hengemagen etter graviditeten på plass

*du kan ta med deg ungen å være her hele sommerferien- vel vi har andre planer i ferien også- (sa samboeren min) da fikk han streng beskjed om å ikke legge seg borti ting han ikke hadde noe med.

*skifter ikke ofte nok bleie

*bader ikke ofte nok

*er uhygenisk pga har hund i hjemmet mitt

*koker ikke smokken for hver gang den faller ut

*at jeg ikke flytter nærmere dem

*svigermor må være helt fjern og"bevisstløs" siden hun sa feil dato da hun fortalte noe til min mor.

ikke nok med dette, de boikotter dåpen i juni, pga "lang reise vei" skuffelse over navnevalget.

-men kanskje man skal være gla for det?

Hvordan har deres påske vært?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som høygravid og fødeklar har påsken vært ganske så rolig i år. Heldigvis har det vært knallvær med sol hver dag så det har blitt noen fine stunder med bok og fregneinnsamling på veranda og late kvelder med krim på tv:)

Skrevet

Deilig avslappende dager hjemme med turer, trening, god mat og vin, litt og gode filmer - strålende fornøyd og klar for jobb i morgen :-D

Skrevet

Hørtes ut som du har hatt en fantastisk påske, HI.. Sa du ikke i fra når de kom med bemerkningene? Sto du ikke opp for deg selv og samboeren din?

Jeg har hatt en flott påske, sammen med min lille kjernefamilie, vi har ikke gjort noe spesielt, bare vært på et par turer og kost oss sammen! :)

Skrevet

Jentungen har hatt sin tredje ørebetennelse på 4 uker. Og da tredje pencilin kur... hele påsken..

Og jeg har vært snydens forkjølet med feber, halsvondt og TETT nese hele påsken... (er gravid i uke 25)

BlÆ!

Skrevet

Jeg har vært hjemme hos foreldrene mine med barnet mitt på 6 mnd. Mamma har trillet tur hver dag og jeg har fått litt avlastning. Deilig, deilig, deilig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...