Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #1 Skrevet 5. april 2010 Dette er vel det titusende lignende innlegget her inne, men jeg må bare få luftet tankene mine litt... Min såkalte bedre halvdel har blitt mer og mer en drittsekk de siste månedene, og jeg aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre. Vi har blitt foreldre til verdens beste tvillinger, og rett etter fødselen var alt helt perfekt. Jeg kan vel kalle det lykkerus. Men nå når hverdagen har innhenta oss, så syns jeg virkelig ikke noe om denne mannen min.. Han blir ekstremt bitchy når han er trøtt, og hva er man de første månedene med unger? Konstant trøtt. Konstant bitchy, Han hakker på meg for alt mulig, ber meg om å holde kjeft viss jeg tar til motmæle, og kan finne på å bare gå viss han blir sur nok. Så sitter jeg igjen med skrikende unger. Det er så slitsomt å måtte gå å høre på all den sytinga hele tiden! Vanligvis har man jo flere gode stunder enn negative i et forhold, så man klarer liksom å holde hodet over vannet, men nå er jeg i ferd med å drukne i negativ stemning her.. Hva gjør jeg? Hvor mye skal jeg tåle? Skal jeg vente til ungene sover mer - og han sover mer? Så rådvill..
Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #3 Skrevet 5. april 2010 Huff, skjønner deg godt. Det er desverre kvinners kall i livet, og bli sittende igjen med skrikende barn. Mannen kan liksom bare gå når han finner det for godt. Kvinner er født omsorgsfull og blir alltid "taperen" i slike situasjoner. Beklager at jeg ikke har noen trøstende ord, vi kan bare håpe at vi en dag får lønn og som fortjent etter alt slitet Lykke til
Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #4 Skrevet 5. april 2010 Det blir nok bedre når ungene er større, det er fryktelig tøft i begynnelsen. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #5 Skrevet 5. april 2010 Hei. Jeg har også tvillinger og opplever nå det samme som deg... men det var faktisk sånn før vi fikk de og.. Men lykkerusen overtok vel og man glemet problemene siden man hadde barna å fokusere på.. Nå er barna såpass store at det er ikke noe å tenke på og nå har vi tid til å tenke på våer egne problemer.. som vi ikke klarer å ordne... Jeg skrev et innlegg likt ditt akkurat nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå