Gå til innhold

Ang. bryst som vokser.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føles nesten flaut å skulle si dette, som om jeg ikke kan noe om kroppen min. Men, det får bare stå til!

I de to siste ukene, har alle BH-ene mine blitt for små over brystene! Jeg har vært en B-cup siden jeg startet på ungdomsskola, men nå har de plutserlig vokst! Løper rundt her nå i sports BH'n min. Det er først nå i påska at det faktisk har vært vondt å gå med BH-ene, jeg lurer nå på om det faktisk er så brystene kan vokse "videre" når man er 22 år?

For meg høres det bare rart ut egentlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du gravid kansje?

Skrevet

Noen er velsignet med at de legger på seg på puppene først. I så fall smil og vær glad. Ellers vokser jo puppene hvis man er gravid da, det har jeg opplevd hver gang jeg har vært gravid så og si før jeg har rukket å teste meg en gang.

Skrevet

Vet ikke, tror ikke det heller. Mistet for noen månder siden, vi har akurat blitt prøvere. Men har så ustabil syklus fortsatt, så har ingen anelse om når jeg har EL.

Og sist jeg gikk gravid, så kunne jeg fortsatt greit bruke en B-cup, siden brystene mine er veldig små (nesten A-cup opprinnelig).

HI

Skrevet

Jeg driver og går ned i vekt om dagen, så vekt oppgang er det nok ikke snakk om. Forstår det ikke, er jo litt glad for å enderlig ha bryst som faaktisk synes når jeg går i genser, men er ikke så moro når jeg må kjøpe nye BH-er akurat nå.

HI

Skrevet

Merkelig. Da stemmer jeg på hormoner og gjetter på at det kanskje har klaffet med prøvinga :)

Skrevet

Vet ikke, tørr ikke håpe på noe! Har IKM på torsdag, så da får man vente og se :-/

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...