Topmodel Skrevet 5. april 2010 #1 Skrevet 5. april 2010 det kommer b.trygd i postbanken.Men, Skal jeg tegne i tilleg ? Vi har reise forsikring også.
lille sprelle Skrevet 5. april 2010 #2 Skrevet 5. april 2010 Jeg har ikke valgt å tegne i tillegg, men har den i postbanken. Vi har også reiseforsikring og den gjelder jo for ganske så mye.
Gurine Skrevet 5. april 2010 #3 Skrevet 5. april 2010 Har forsikret alle 3 barna gjennom Gjensidige, sammen med bilene, huset, innbo også. Får ganske bra rabatter av å ha alle forsikringene på samme sted.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå