Whynn Skrevet 5. april 2010 #1 Skrevet 5. april 2010 trenger litt hjelp... Termin om 3 dager..! 8 April. gleder meg veldig til og få gutten min ut. men hva skal rabagasten hete..!? Bestefaren min har bestandig vært min alt., og en jeg ser opp til.. han døde i fjor og hadde vært så morro og kunne oppkalle gutten min etter han.. men han het Finn Edgar.! hehe. ikke akkurat no "lillegutt navn" Noen som har non forslag til meg til ett dobbelnavn hvor jeg kan putte inn ett av de navnene... ? i værstefall blir det "Finn ........... " med stumm Finn hehe
gullegget Skrevet 5. april 2010 #2 Skrevet 5. april 2010 Jeg likte Edgar! Syntes det er veldig fint alene!
Gjest Skrevet 5. april 2010 #3 Skrevet 5. april 2010 Vet om en som heter Finn Harald...ganske fint synes jeg.
Lala12 Skrevet 5. april 2010 #5 Skrevet 5. april 2010 Edgar Edvin/Edwin Edvard Evt. Filip? Husk at gammelmannsnavnene er på vei tilbake, så gutten blir ikke helt alene om et slikt navn i såfall;)
Belle85+Aprilgutt10+Maispire12 Skrevet 5. april 2010 #6 Skrevet 5. april 2010 Hva med Edward? Det minner litt om Edgar, bare litt modifisert. Min skal hete Oliver som blir en slags oppkalling etter oldefaren sin som het Olav.
Gjest Skrevet 5. april 2010 #7 Skrevet 5. april 2010 Jeg vet om flere som bruker Finn jeg da:) Hva med feks Finn Erik?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå