Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #1 Skrevet 4. april 2010 Traff en fin mann på et party for en mnd tid siden. Vi fikk raskt kontakt og knall kjemi,vi endte hjemme hos han på nachspiel.Han fikk nr mitt dagen derpå,2 uker gikk før jeg jeg hørte fra ham.Han var på byen å lurte på om jeg ville komme,men det hadde jeg ingen anledning til 2 nye uker gikk,fikk igjen mld om jeg ville komme til byen,heller ikke denne gangen var det anledning for det.Men da han skulle hjem,ringte han å spurte om å få lov å komme innom noe jeg motvillig sa ja til.Han er en ordentlig kosegutt å jeg er redd jeg skal falle pladask for ham .Han vil ha et uforpliktende forhold til meg å sier "ikke bli glad i meg" Før jeg traff ham,hadde jeg ikke hatt sex siden jeg var 5 uker gravid med mitt yngste som nå er 2 år gml.Har ikke giddet å styre rundt med disse håpløse mennene,enten er de opptatt eller full i drit.Men så dukker altså denne godgutten opp å jeg kjenner det bobler inni meg. Jeg har vært i et såkalt "uforpliktende" forhold før der gutten sa"ikke bli glad i meg"Jeg klarte den gang å styre mine følelser,selv om jeg var helt på knærne etter ham!Det endte den gang med at han sa han var glad i meg!! På en måte vil jeg ikke ha en mann,men om jeg nå kunne fått DENNE mannen her så kunne jeg virkelig tenkt meg å prøvd!!Har bare ikke lyst å bli skuffet!!! Noen gode råd? Trenger egentlig etgodt råd der jeg virkelig vekker denne mannens interesse,så han ikke klarer å gi slipp ;0)
Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #2 Skrevet 5. april 2010 Som jeg forstod det på innlegget ditt høres han ikke ut som noen godgutt, men en luring som kun er ute etter sex når det passer han: i fylla.
Gjest Skrevet 5. april 2010 #3 Skrevet 5. april 2010 Hvis han er så tydelig på at det er uforpliktende sex han er ute etter må du jo ta stlling til om du vil være den som "stiller opp" når det passer for ham, hvilket det tydeligvis gjør når han for eksempel er på byen. Å tenke seg at det blir mer enn det eller ikke vil jo være å spå i fremtiden. Jeg har ingen gode tips til hvordan du kan få ham mer betatt av deg annet enn at du er deg selv og setter dine egne grenser for hva som er ålreit også for deg. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #4 Skrevet 5. april 2010 Ble ikke noe fullbyrdet sex på noen av oss igår,det var mest kos,holde rundt og masse klining ;0) Går nok begge veier om noen av oss vil treffe den andre parten,jeg er kansje litt passiv der. Han oppvarter meg,å jeg føler meg overhodet ikke brukt på noen måte,fordi det han gir meg en del annet også bl.a får meg i godt humør,vi ler og prater sammen.Og den fantastiske kjemien vi har,lenge siden jeg har hatt det sånn med noen..Han er veldig opptatt av at jeg skal ha det bra,å typen hans skulle tilsi at han ikke kan ha uforpliktende forhold over tid.Så får jeg vel bare se da om jeg har rett,denne gangen kommer jeg uansett ikke til å godta "ingenting" over lengre tid. Men men,får jo trent knipe musklene ihvertfall ;0)
Gjest Skrevet 5. april 2010 #5 Skrevet 5. april 2010 Så lenge dere er enige om premissene er det jo bare å holde på. Så vil jo tiden vise om dere vil noe mer sammen eterhvert. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #7 Skrevet 5. april 2010 Høres ut som en luren "playboy" som vil ha det litt gøy i fylla desverre Kjenner godt til de, har flere slike mannlige venner, må le litt av de for de blir aldri voksne Å som han sier, du må ikke bli glad i han. Pga han vil nok skuffe deg med å ikke ville ha noe forpliktende desverre. Men vil du prøve å snu han, noe som ikke er lett. Hadde jeg oppført meg litt kostbar Det hjelper litt sier gutta her
Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #8 Skrevet 5. april 2010 han er ganske interessert....i SEX. Og det stopper der. Et godt råd - hvis du er ute etter et forhold så må du finne en som er interessert i et forhold fra starten av. Ikke slik som ham som sier rett ut at han vil ha uforpliktende sex med deg. At han ringer deg når han skal hjem fra byn osv viser at han ikke fikk seg noe ute, og prøver derfor deg. Forstår ikke jenter som deg, har du ikke nok selvrespekt? Virker som du sitter og venter på at han skal endre mening...huff og huff. Du blir bare skuffet til slutt.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #9 Skrevet 5. april 2010 Man blir ikke skuffet om man ikke forventer seg noe. Dessuten var det ikke uforpliktende fylla sex vi snakket om å ha,det var generelt om vi var edru eller ikke Jeg har ingen avlastning for mine barn så det begrenser seg helt automatisk for hvor mye utfoldelse jeg kan ha liksom.... Vi har bare hatt sex en gang,å da var vi nachspiel hos ham.Når han var her hos meg hadde vi ikke sex. Har vært i flere forhold,å mener å vite når det muligens kan være noe å hente.Men sikker kan jo jeg ikke vite,må jo uansett bli litt bedre kjent å se om kjemien fremdeles er tilstede. Synes bare han er så flott å da mener jeg ikke bare i utseende,men i væremåte..Ikke ofte det det bobler hos meg når jeg evt.treffer dem igjen,men det gjør han på en god måte.
*dobbeltopp* Skrevet 5. april 2010 #10 Skrevet 5. april 2010 Det er bare å kjøre på, hvis du ønsker uforpliktende sex. Men ikke gjør deg noen forhåpninger, hadde han vært interessert i deg (forelsket) hadde han ikke klart å holde seg unna... He's just not that into you:-(
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #11 Skrevet 6. april 2010 "He's just not that into you:-( " Yeah right, for alle blir hodestups etter å ha truffet en person EN gang? Jeg kaster ikke fra meg alt for han heller,selv om kjemien vår er kjempe bra,jeg synes han er flott både på utseende og personlighet. Selv om det kribler bare jeg tenker på han,lyst å mld og ringe...men gjør det ikke.Fordi foreløpig vil jeg bare bli kjent med han,men det må gå i mitt tempo.Kan ikke fordra mannfolk som ringer en ned å vil treffes hele tiden.Itillegg gikk denne mannen ut av et mangeårig ekteskap,for ca 6 mnd siden.Forventer ikke at han skal løpe etter meg heller liksom.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #12 Skrevet 6. april 2010 Vil heller ha sex med en fast partner enn ingen sex;0)
*dobbeltopp* Skrevet 6. april 2010 #13 Skrevet 6. april 2010 Du spør jo hvor interessert han er. Utifra det du skriver er han ikke så veldig interessert. Sorry. Du får la vær å spørre hvis du ikke vil ha svar...
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #14 Skrevet 6. april 2010 Kansje feil måte å spørre på,vanskelig å vite hvor inntresert en kan være i en som nettopp har truffet. Mye kan begynne med en lek å fortsettes i alvor,men det vet man ikke alltid når en begynner å leke ;0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå