Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #1 Skrevet 4. april 2010 Hei! jeg er en "ung" mor på 21 som fulgte veldig med deg da du var gravid med Em:) Husker jeg så på hjemmesiden din og hun var bare såååå vakker... peneste lille jenten. Hvordan går det med deg? Alt bra? Og Em er vel blitt stor nå? Du er så pen...) Hilsen Vilde og lille Ingrid på 3 mnd:).
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #3 Skrevet 4. april 2010 å guud så overflatiske vi er. Hadde du fulgt med om hun ikke hadde vært pen??
Mortilbarn Skrevet 4. april 2010 #4 Skrevet 4. april 2010 Hun sa jo aldri at hun fulgte med kun for at hun synes hun var pen. Hun konstanterte bare at hun fulgte med, og at hun synes hun var pen, ikke at det var en sammenheng mellom de to.
Mamsen86 Skrevet 4. april 2010 #5 Skrevet 4. april 2010 Jo takk for det Jeg hater å bli minnet på den hjemmesiden, kjenner jeg blir skikkelig flau bare av tanken.. ! Haha! Skrev akkurat om den i en annen tråd her faktisk.. Men (!!) det er jo hyggelig at det finnes folk som husker det som en positiv ting da Ja, lykketrollet mitt har blitt 3,5 år og er "sssssiiiikkelig kul", som hun sier selv Og selvfølgelig fortsatt like søt, om ikke søtere enn før Og jeg har det like bra som alltid! Kose deg masse med babyen din, og gratulerer så mye!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå