Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skjedde og hvor lenge varte det? Hvorfor tror du at nettopp du ble mobbet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått hetsetråder om meg så lenge jeg har vært her (snart fire år nå), men føler meg ikke mobbet sånn sett. Hvis man føler seg mobbet så ligger det vel litt i utrykket at en tar seg nær av det som skjer. Og det gjør jeg ikke. hetsingen er stort sett bare overfladisk tull. Men jeg syns det var veldig ubehagelig da noen laget en tråd om hvor forferdelig stygge barna mine var.

Skrevet

Når jeg gikk gravid, hahaha, så lagde jeg sånn hjemmeside.. Piczo eller hva faen det het for noe.. !!? Så helt i begynnelsen så hadde jeg en Playboykanin som sånn "velkommen til min side"-greie, med masse glitter og den blinka og tjo&hei.. !! Da husker jeg det kom en sånn kjip tråd, typ sånn "SE PÅ DENNE HJEMMESIDEN HER!! Stakkars unge sier bare jeg, tenk at hun her skal bli mor!!" ;)

Vel.. SCREW YOU!! Datteren min er nå 3,5 år, og er så fantastisk atte! :)

Men seriøst.. En av mine største tabber i livet var den driten der, så no hard feelings ;)

Skrevet

Har aldri følt meg mobbet, men jeg stikker meg jo ikke så mye fram heller.

Men har blitt beskylt for å ikke betale barnehageregningene mine av en anonym. Hun ba om unnskyldning da hun skjønte at hun forvekslet meg med et ganske likt nick.

Skrevet

Altså...-den dagen man føler seg mobbet på et nettforum bør man revurdere nettbruken.

Det er et faktum at mange blir kjepphøye når de sitter gjemt bak et tastatur, og ikke klarer å se mennesket bak nickene.

Jeg har aldri tatt meg nær av kommentarer i nettforum, og håper virkelig ikke jeg noen gang vil gjøre det heller.

Jeg diskuterer gjerne, men ofrer ikke nick/forum en tank i det jeg går i fra dataen.

Skrevet

nei, det har jeg aldri følt. jeg har blitt ekstremt sint noen ganger og vært dypt uenig og følt at enkelte har vært ekstremt usaklige. også har jeg fått en del anonyme som har sakt litt dritt, men aldri noen gang følt meg mobbet.

da tror jeg noen måtte lagt ut masse pivat info eller noe for at den følelsen skulle oppstå

Skrevet

Jeg gjør det.

Vel, det som skjedde var vel det at jeg var litt for åpen her, og ble hetset på det groveste. Bl.a at noen ønsker jeg ville klare å ta livet av meg.

Aner ikke hvorfor det akkurat ble meg.. Kanskje jeg ble for mye av det gode? :P

Skrevet

Nei det har eg ikkje. Men nå er ikkje eg av dei som henger her mest og stikker meg mest fram.

Men får jo med meg at det er ein del ufine ting som skjer her, og dette av voksne mennesker. Og det er litt sjokkerende.

Mange som gøymer seg bak anonym knappen og slenger rundt seg med dritt, det er litt patetisk.

Skrevet

Nei, jeg er velsignet med den egenskapen at jeg ikke bryr meg om hvorvidt folk liker meg eller ei, enten det er på nett eller i virkeligheten (selv om jeg tilstreber i større grad å bli likt i virkeligheten enn på nett).

Skrevet

Fordi det stadig snakkes om hetsing, som er en form for mobbing. Da er det interessant å høre om noen opplever det slik eller om det bare er tomprat og sprøyt.

Skrevet

Nei, aldri.

Skrevet

Jeg tror seriøst ikke at dette er måten å finne ut av dette på en skikkelig måte. Du vasser i feilkilder her. Først og fremst, hvem svarer på denne tråden? er det de som overskriften henvender seg til, eller er det et bredt utvalg av den jevne brukeren av forumet?

Jeg vedder på at et par av de som virkelig har kjent på uthengingen her inne nekter å signere med nick på en tråd som dette. Da slipper nemlig helvetet løs igjen.

Skrevet

Kanskje ikke direkte mobbet. Men er ikke her så mye nå for tiden. Men "før i tiden" (kremt) DA var jeg her på DIB mye (alt for mye) og følte kanskje den gangen jeg ikke var med i "gjengen" helt ;)

Synes stort sett alle er ok her. Har litt sansen for erlige (selv om det er litt frekke) kommentarer (både til meg selv om andre) :)

Skrevet

Det er jo ingen som krever at noen signerer med nick her, anonym 1753,

Skrevet

Regner med at de som ønsker å fortelle gjør det. Jeg kan aldri lage en seriøs undersøkelse her siden jeg ikke er admin. Hvis noen føler seg mobbet så gjør de det, uavhengig av hvordan andre oppfatter innleggene om dem. Noen føler det ubehagelig å bli nevnt i det hele tatt mens andre stortrives med oppmerksomhet uansett hva den går ut på. Det er ikke nødvendig å svare med nick. Hvis noen vil svare per pm kan de det, men jeg kan ikke gjøre noe med svarene annet enn å lese dem og evt tipse admin som kan ha nytte av svarene, men jeg har ingen planer om det.

Skrevet

Nei, faktisk ikke. Har jo sett at andre har fått mye pes, men de "verste" innleggene er jeg anonym på, rett og slett fordi jeg ikke orker masse gnål.

Skrevet

Ikke mobbet, men spes en bruker her inne var en smule "oppsatt" på meg å noen av mine uttalelser.... Om og om igjen leste jeg samme setning som denne personen hang seg opp i.....

Skrevet

Har litt av det samme som SuperGlad. Ikke direkte mobbet egentlig, men av og til virker det som om en (eller flere?) gjør det til hobby og si så mye negativt om meg som vedkommende klarer. Uansett om det er sant eller ei. Virker som vedkommende gjør alt hun kan for å få meg til og bli lei meg, men det biter igrunnen ikke så mye på meg nå. Ble mer lei meg før når jeg fikk noen "hung ups" etter meg, nå synes jeg bare de er patetiske...

Skrevet

Nei, absolutt ikke. Men i perioder har jeg vært sterkt forhatt og det er helt greit. Grunnen til at det skjedde nettopp meg? Fordi jeg til tider har behov for gjennom provokasjon å belyse forskjellige sider av en sak og fordi jeg ikke nødvendigvis godtar oppleste sannheter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...